Terug van weggeweest & voorbereidingen om weer te vertrekken

Salaamoe Aleykoem wa Rahmatullahi wa Barakatuhu akhawaat,

Soubhana Allah het voelt alsof ik al jaren niet meer achter mijn laptopje ben gekropen om een blog te schrijven. Om te beginnen zijn het drukke maanden geweest aangezien ik aan het afstuderen ben (nog steeds maaaaar bijna klaar in sha Allah).
Ik heb een tijdje zo vol gezeten met van alles dat ik niet meer wist waar ik over moest schrijven. Maar daar is nu (in sha Allah) voorlopig geen tekort aan!
Ik ben namelijk de grootste en belangrijkste reis van mijn leven aan het voorbereiden in sha Allah..
Over 2 weken ga ik namelijk op Hadj in sha Allah (!!!!!!!!!!).
En ik wil jullie heel graag zoveel mogelijk meenemen op deze reis in sha Allah!

De voorbereidingen zijn in volle gang. Mijn man en ik zijn de fiqh van de Hadj aan het leren & bestuderen. We hebben via onze reisorganisatie: alHijra travel een lezing bijgewoond, we hebben onze vaccinaties gehad en we hebben een heel handig boek gehaald die ik in sha Allah in mijn volgende blog met jullie zal delen.
Daarnaast zijn we ons huis aan het opruimen (grooooote schoonmaak) aangezien dit ook een bepaalde rust geeft wanneer je in het buitenland zit voor een langere periode in sha Allah.
Ook gaan wij lijstjes maken van alle zaken waar wij du'a voor willen doen wanneer wij daar zijn in sha Allah.

Ik kan nauwelijks geloven dat Allah Soubhana wa Ta'allah ons al zo jong de kans geeft om deze verplichting te kunnen volbrengen in sha Allah..
Ik wil jullie dan ook vragen om mij, mijn man en mijn schoonmoeder (die gaat ook mee in sha Allah) mee te nemen in jullie adiyaat dat onze Hadj wordt geaccepteerd. Natuurlijk zal ik jullie ook meenemen in mijn adiyaat in sha Allah!

Meer blogs over de voorbereidingen enzovoorts volgen in sha Allah heel snel! Ik wil deze reis zoveel mogelijk vastleggen in sha Allah, voor jullie en voor mijzelf als naslagwerk..

Het is zoooo fijn om weer terug te zijn alhamdoellilaah !

Oehibiek fi Allah <3



Reacties

Populaire posts