Ramadhaan 2014

Salaamoe Aleykoem wa Rahmatullahi wa Barakatuhu,

Met trillend hart in afwachting tot de maand Ramadhaan.
Hopend dat ik in sha Allah alle goede voornemens waar zal maken.
Angstig voor mijn onrechtvaardigheid jegens anderen.
Gespannen voor de kracht om de extra gebeden te verrichten in sha Allah.
Maar vooral, doodsbang voor mijn eigen nafs..
Ya Allah Azza wa Djall, stel ons in staat om deze daden die wij tijdens de ramadhaan verrichten ook voort kunnen zetten na deze
prachtige maand, ameen.
Ya Allah Soubhana wa Ta'allah, stel ons in staat om onze fouten in te zien en ze te verbeteren, ameen.
Ya Allah Heer der Werelden, ik smeek U, laat ons behoren tot hen die zullen welslagen.. Ameen .
Ik verlang naar de ontmoeting met U net zo sterk, als dat ik deze vrees..
Ya Rabb, wij zijn zwak geschapen, ik smeek U, o Almachtige, vergeef de bergen zondes en terkortkomingen die ik met mij mee draag..
Ik wens Uw pad te bewandelen zoals U deze geschapen heeft..
Mijn hart verlangt naar as-siraat al mustaqeem..
Ya Allah Azza wa Djall, Heer der Werelden, Almachtige, Eeuwige, ik smeek tot U, vergeef ons, bescherm ons, beproef ons en laat ons welslagen..
Ik vrees het pad waar ik mij op bevind.
Ik vrees de fouten die ik bega..
Ik vrees dat ik U niet Tevreden gesteld heb ya Allah Azza wa Djall..

Moge Allah Azza wa Djall ons allen Hem doen vrezen en liefhebben, ameen





Reacties

Populaire posts